söndag 15 december 2013

Tredje advent

 
 
Nu är det mörk nästan dygnet runt och det är inte lätt att fotografera utan extra belysning eller blixt. Det förstnämnda har jag inte privat och det sistnämnda vill jag inte använda mig av. Därav många gryniga bilder. Men det vänder... ljuset alltså. Det kommer åter och då känns livet aningen lättare.
 
 
 
 
 
 
 
 
Tredje advent och en stilla söndag. Lång frukost och iväg och kikade på sonens match. De förlorade med ett mål som gjordes i en utvisning sex sekunder innan matchslut. DET är inte kul, men så blev det. Sonen gjorde ett mål och en assist och den väna moder är oerhört stolt.
 
 




 
 
Sonen blev med hem på sen lunch och nu är han hemkörd och vi fortsätter med hyllbyggeriet och lite att måla. Snyggingen och Bönan ligger i sina bäddar och det snarkas. Julmusiken hörs ur högtalarna och jag har vilda planer på att ta mig en chokladbit.
 
Nu go´vänner är det dags att inte sitta här.
 
Må gott
 
 


2 kommentarer:

  1. Det där modershjärtat svämmar lätt över (och det får det göra när vi har duktiga söner)!
    Ha det fint!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Ooooja... modershjärtat är totalt översvämmat .-)

    Må gott

    *KRAMAR om`na*


    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...