söndag 18 december 2011

Examinationsuppgiften klar och Bönan åkt hem


Jag kommer ALLTID förknippa skumtomtar med statistikprogrammet SPSS och den himla, mariga och SKITSVÅRA examinationsuppgiften. Jag vet inte om jag vill se skumtomtar igen... MEN jag är inte den som är den... kan ändra mig och suget infinner sig... SKUMTOMTESUGET.

Idag blev jag klar... JAG ÄR FÄRDIG FÖR INLÄMNING och ska lägga in min examinationsuppgift i statistik så fort jag har bloggat klar. Vet inte om jag är godkänd på uppgiften... men jag har slitit som få och klarar inte mer utan hjälp.
Jag har svarat på alla frågor och fått fram rätt tabeller... Bara det är en bedirft.




Idag har jag börjat slå in julklappar. Brukar alltid vara ute i sista sekunden, med den sortens övningar och jag tänkte att jag nog ska bättra mig... Nog gjorde jag det alltid... TVÅ paket är klara... nu återstår resten.
 





På förmiddagen kom bönans matte för att hämta hem den lilla bruna väna vovveflickan. GILLER VI DET... Vi saknar henne redan och Snyggingen har inte någon att "ligga sked" med.
Hoppas vi får låna henne snart igen...


  

Nu go´vänner är det dags för mig att lägga in min examinationsuppgift i First Class... sedan ska jag ta jul...

Må som gott.

5 kommentarer:

  1. *klappar händerna av förtjusning* DU LYCKADES med SPSS tillslut - du är grym gumman ♥

    Men herregud vad söta dom där dobbisarna är tillsammans - dom ligger precis på samma sätt, tätt, tätt tillsammans.

    Dobbisar är bara för underbara, våran har precis börjat löpa och är mer kärvänlig än vanligt och skall ligga NÄRA inpå hela tiden *ler*

    Sköt om dig, och du - skumtomtar kan man äta när som ;)

    Kramar om ♥

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Ser att livet leker på som vanligt hos Er med renovering och hundvakteriet, Hoppar in för att önska Er (hela fam) en riktig GOD JUL och hoppas Ni får en skön ledighet.

    Kram på Er, hälsa "den däe " T och hälsa att det måste nog bli en mandelkubbsträff snart ;))

    Kramar fr oss!

    SvaraRadera
  3. Carina... Jisses, då är Er lilla ljuvliga ännu ljuvligare nu. Snyggingen ÄÄÄÄÄLSKAR löpande dobermanntikar.

    *KRAMAR om`na*

    Lena...Hejsan vännen, DET var länge sedan.
    En sådan där "mandlekubbsträff" ser vi fram emot... Eller rättare sagt, T ser fram emot en sådan... Jag fixar annat fika

    Hälsa alla
    *KRAMAR om i massor*

    SvaraRadera
  4. Lycka till med examinationsuppgiften! Tre Tanter

    SvaraRadera
  5. Hejsan Tre Tanter och himla mycket tack.

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...