lördag 13 oktober 2012

Ett Paradis stängt

 
Så där ja... nu banne mig är det jättemycket höst och jag tänder MASSOR av ljus i alla vrår. Idag har vi hunnit himla många saker och det känns bra. Vi har varit i någon form av att vi gör mycket men inte kommer någon vart. Vi (läs T) har marat med hallen och idag fick han upp alla dörrfoder och nu är det mitt jobb att måla dem.
 
Igår var vi till Strömsholm och tog SnyggÅkes stygn. Allt såg fint ut och nu måste han hålla sig lugn i minst en månad. Veterinären berättade att med nyplockade stygn har huden endast 14% hållfasthet i såret, så det gäller att inte låta honom rusa runt och roa sig.
 
 


Idag gjorde jag något jag inte gjort på länge... Sonen frågade om jag ville komma och kika när han hade match... och det ville jag... Jag ville så himla mycket att jag till och med skippade sista minutrarna av Melodikrysset. För vad gör man inte när sonen så gärna vill... även om han ALDRIG skulle erkänna det. Johodå... lägger om lördagens schema och bänkar sig med kamera i idrottshallen.
De förlorade med 6-7.
 
 


På lördagens schema stod det att vi skulle dra upp båten... NU är det GJORT och NU är Paradiset stängt för detta år.
 












Allt på lördagsschemat är gjort och äntligen dags för middag.

Må gott... DET gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...