torsdag 11 oktober 2012

Kräsen som sin mor

 
Karin är familjens stora jägare... när jag kom hem från jobbet satt hon i fönstret och hade span på en kaja... misstänker att det är den hon jagar just nu, för det låter och "småspringer" i korgen där hon ligger och sover.
 
 






Idag har jag haft sonen för mig själv i flera timmar. Vi har gått i möbelaffärer och kikat på matgrupper. Han behöver en sådan till sin nya lägenhet och DET är inte det lättaste. Begränsad ekonomi och kräsen som sin mor. Jag tror han har bestämt sig för en vit grupp med klädd sits. Måste säga att det är himla kul att få "egentid med son". Jag njuter av varje sekund.
 
Nu... är det dags för mig att göra ett wordfeudinlägg. Jag är urkass på det och Maria som jag spelar med har MÅNADER av träning innan jag ens kom på att jag skulle spela.
 
Må gott... DET gör jag.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...