tisdag 2 oktober 2012

Klädd i helkroppsstrumpa

 
SnyggÅke är hemma... Igår efter jobbet hämtade jag honom på Strömsholm och den lilla charmknutten kom okopplad till sin längtande matte, med ett batteri av personal som svans bakom sig. Tunn som en vattenslang och svansen svagt viftande. Uppenbarligen hade han charmat dem alla och det var många som vinkade hejdå när vi åkte.
Innerligt tack för den fina vården och det kärleksfulla bemötandet vi fått på Strömsholm... både för vovve och orolig matte. Jag fick till och med STORA kramen när jag hoppade in i bilen.
 
Nu ligger SnyggÅke-Grankotte-Ätare med HELKROPPSSTRUMPA och halvsover under en filt. Han vill ännu inte äta, men vi har fått i honom en skiva rostbiff *himlar med ögonen* och med hjälp av flaska fått i honom lite vatten...det är mer än vi fick igår när han kom hem.
Han är inte till övers glad över kroppsstrumpan... men han låter den vara.
 
 

Nu... dags för en liten promenad runt kvarteret.

Må gott... Nu mår jag bättre och SnyggÅke är snart med i matchen igen.

2 kommentarer:

  1. Men lillponken, så ynklig du ser ut. Du mår snart bättre skall du se, och då slipper du den där kroppstrumpan *viskar i örat*

    Puss på nosen snygging!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å han är lika ynklig som han ser ut... jag lovar.

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...