söndag 14 oktober 2012

Plockepinn

 
Dagen har spenderats under flera timmar hos sonen i hans nya lägenhet och vi har roat oss med att bygga möbler. Värsta plockepinn skulle man kunna säga och inte är det gjort i en handvändning heller.
Vi hann få ihop matbordet och hyllan och 1½ stol innan det var dags för oss att avbryta roligheterna.
Jag menar... sonen har fullt upp i sitt liv med späckat schema och de sista 5½ stolarna får han fixa själv.
 

 




SnyggÅke var självklart med, men gick mest och vankade fram och tillbaka. Det är inte lätt att hamna på ett HELT NYTT ställe och ligga still. Till slut hamnade han på en matta och somnade.










Middagen hägrar... Fläskgryta med chilli, ris och sallad.

Må gott... DET gör jag.

4 kommentarer:

  1. Den där T...
    uppskattade grytan! Gott-gott!

    SvaraRadera
  2. Hej halkade in på din blogg då jag sökte efter hur många pinnar en Leksandstol har, då jag köpt 2 på loppis, fann då ditt fynd på 14 stolar, vilket FYND!! Själv köpte jag 2 för 75 kr styck, men då med 6 pinnar så ej äkta men va gör det, jag gillade de ändå. Ha en bra dag. Mvh Mimmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och välkommen

      Grattis till Dina fynd.

      Må gott

      MVH

      Britt

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...