söndag 30 september 2012

Det är många som bryr sig

 
Tack alla snälla som ringt, mejlat, kommit förbi eller skrivit på bloggen och önskat oss lycka till med Snyggingen. Det värmer i hjärtat att vetat att så många bryr sig. Innerligt tack.
Förhoppningsvis kan han komma hem i morgon och jag vet inte hur konvalecent han är. Vet inte om han får eller kan gå i trappa eller om det är något annat. Det ska i alla fall bli skönt att få hem den lilla älsklingen.
 
 


T har äntligen kommit hem från dopet 20 mil sydväst. Med sig hade han matlådor och bakelse till mig som inte kunde vara med. Det gillar jag. Tack snälla Anders och Christina. Bakelsen är redan ett minne blott och gott var det.
Vad jag dock INTE kan förstå är... om jag äter en liten bakelse, som inte väger många gram... HUR kommer det sig att när den landar i min redan mjuka kropp förvandlas till MINST två kilo. Va... någon som begriper. Det vore något för forskare att lista ut... matens tyngdlag - 150 gr gott blir 2 kilo mjukt på kroppen.
 
 

Nu ska jag gå och göra ingenting. Saknar både sonen och Snyggingen, men sonen kommer hem om en timme.
 
Må gott... det gör jag när Snyggingen är hemma.
 
 

6 kommentarer:

  1. J'ai dû manquer des éléments... Il est vrai que je suis rentrée depuis peu de temps et que je dois reprendre peu à peu mes marques...
    J'ose espérer que tout va bien pour vous...
    Et hummm!! lorsque je lorgne vos dernières photos j'ai bien peur que seulement en les regardant je prenne du poids! Quelques minutes de plaisir et quelques mois sur les hanches !!!...
    Gros bisous à vous

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bonjour et Merci beaucoup. C'est mieux de tout, et notre petit chien est à la maison. Peut sembler un gros câlin de retour

      Radera
  2. Vad skönt att lillgubben kommer hem imorgon. Bättre ha dom hemma än borta så man själv kan hålla lite koll.

    Så fort han mår bättre så skall vi försöka komma och hälsa på, Zita vill nog pussa honom lite på nosen :)

    Kramis ♥

    SvaraRadera
  3. VAD HAR HÄNT??????????

    Kramar!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ringer/mejlar/skickar röksignaler och berättar mer.
      *KRAM*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...