söndag 29 januari 2012

Dagens outfit


Himlars vad trött jag är att SE SKITDÅLIGT utan glasögon. Linser är INTE att tänka på. "Knövvlig hornhinna" fick jag höra att jag hade och då är inte inte så plättans lätt att lägga in ett par mjuka fina linser som viker ner sig i "knövvlorna". Har provat och migränen levereras inom några minuter. Å hur lätt är det att måla på sig när suddigheten är ett faktum... som på bilden nedan ungefär. *småfräser lite*
Att ha glasögon på sig när måleriet ska till är omöjligt, de är liksom ivägen.
Operera ögonen säger de ska vara bra... MEN inte vågar jag lägga MINA ögon under "kniven". Tänk om något går fel... Då ser jag ännu sämre än tidigare och HUR ska jag då kunna måla på mig. *som om det vore det viktigaste i världen*



Att T verkligen älskar mig tvivlar jag inte en sekund på. Just nu går jag runt som ett grått mumintroll, med dubbla raggsockor, håret kammat med degkrokarna och fräser som "lilla My". Det måste vara kärlek för att stå ut med den sorten. Han är fantastisk "den där" T.


Nu återgår jag till uppsatsen...

Må gott

2 kommentarer:

  1. Love it, love IT, LOVE IT!!!
    mera av dagens "outfit". Sånt tycker vi om!!!

    SvaraRadera
  2. *Rodnar klädsamt* Kan visa mer outfitar om Du vill. Har MASSOR av muminkläder i garderoben.

    *ASG*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...