måndag 30 januari 2012

TantKarin... med rätt att utforska


Idag har det varit KALLT... så där kallt så jag var tvungen att gå "mitt i kläderna" som sonen sa när han var liten, för att inte frysa. SnyggÅke vill INTE gå ut, han tittar på mig som om jag är GALEN och jag kan se hur han med sin blick försöker säga att "jag kan hålla mig några timmar till bara jag får ligga kvar under filten"... och detta med en röst lånad av Lennart Jähkel.


 
TantKarin har inga stopp på vad en kisseTant lovligen får göra... Hon utforskar ALLT och när vi upptäcker henne, tittar hon på oss som om vi är KORKADE som inte vet hennes rättigheter. Vaddå INTE vara på diskbänken... Vaddå INTE vara I DISKHON. Har hon aldrig hört.


 
Nu... ska jag fixa det sista innan jag går och lägger mig.

Må gott... Det är SKITKALLT UTE.

4 kommentarer:

  1. Hejsan gums!

    Kommer ihåg när vi hade kissemiss, han kunde man minsann hitta precis överallt... var man inte på sin vakt kunde man låsa in honom på toa, garderoben, städskåp osv.. *hahaha*

    Dom är för söta dom små liven!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. *Skrattar* Vi lyckades stänga in TantSimone i kylskåpet... HON VAR INTE GLAD.

    *KRAMAR om*

    SvaraRadera
  3. Allvar. Vem vill gå ut i detta vädret?!!!

    SvaraRadera
  4. *ASG* Näru Fru Sederblad... INGEN normalt funtad vill gå ut. Sa till mannen igår att blir det kallare får vi lära Snyggingen att "gå på tanternas låda", men han trodde den var för liten och det skulle inte bli bra att ha en STOR sandlåda i badrummet. Toalettstolen är tyvärr inte konstruerad för vovvar att göra behov på, så det är bara att sätta på sig "termosbyxorna" och gå mitt i kläderna när det är dags för vovven att göra sina behov.

    Må gott och ha en fantastisk resa.

    *KRAMAR om´na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...