fredag 13 januari 2012

Kulörta kulor i grenen


Tjoho *Snurrar in som en virvelvind typ Dagmars lillasyster*

Idag, efter jobbet, tog jag Snyggingen på en promenad. Det blåste som GRISAR ute och jag frös in i märgen. Valde därför att snurra runt på skogsstigarna i en liten skog nära oss. Snyggingen misstyckte inte. Det fanns MASSOR av "Dagmarfällda" träd att hoppa över, snuffa på, "dobermanndutta" med nosen på OCH inte minst KISSA på. Med andra ord... två nöjda promenerare.

När vi var mitt i den lilla skogen, möttes Snyggingen och jag av PIFFING. Någon har pyntat och piffat till den kala skogen med kulörta kulor... I GRENEN... *skrattar*

 

Snyggingen kunde inte begripa varför han INTE fick leka med dem... De är runda OCH ute... det måste juh innnebära att det är HANS... eller hur.


Den blå kulan... DEN var svår att motstå... Misstänker Snyggingen ville plundra skogen på julpiffingen.


 
Nu go´vänner är det dags för mig att duka bordet...

Må gott... Det gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...