torsdag 12 januari 2012

I startgroparna

Jag klarade uppgiften i SPSS... ÄNTLIGEN är det klart. *pustar ut* Det var banne mig det svårast jag någonsin gjort, OCH JAG KLARADE DET... *hoppar och jublar och snurrar ett varv på stolen*
Nu är det bara resten kvar... och det är C-uppsatsen.  När jag för massor av år sedan var färdig med min C-uppsats i kommunikationsvetenskap, sa jag att jag "aldrig kommer skriva en till"... Nu är jag där, i startgroparna att skriva en C-uppsats till. Jag håller på att läsa in mig på ämnet och teoretiska ramverktyg. Jag vänder och vrider på ord, för att få till ett "vattentätt" syfte och jag tycker det är himla roligt. *nöjd*












Familjen  och mina vänner, hittar mig antingen på jobbet eller hemma i arbetsrummet. Jag ska försöka vara lite social, men det KAN bli SVÅRT... Alla som gjort något sådant som jag håller på med nu, vet vad jag menar. Det är inte meningen att "glömma" världen utanför, det är en fas jag måste genom och när den är klar... kommer jag ut som en ny människa i den sociala världen igen... En ny och förhoppninsvis både klokare (övertygad om att det går), snyggare (förhoppninsvis), mer social (går det?), vänligare (troligen inte) och fantastiskare (omöjligt) människa kommer uppenbara sig efter den 12 juni. *Riktig stöddgroda nu*

Må gott... DET gör jag.




2 kommentarer:

  1. Grattis!

    Vad roligt att det gick vägen ツ

    Vi ses väl igen då när du kommer ut i juni, på grönbete *FNITTRAR*

    Sköt om dig gums ♥

    SvaraRadera
  2. Tack och himla mycket tack.
    Japp det gick vägen... men det var tufft innan jag fattade vad jag höll på med... *tänker lite* kanske inte fattade...eller... *Förvirrad*

    Sköt om Dig Du med.

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...