torsdag 15 augusti 2013

I kylskåpet idag

 
 
Ibland har jag väldigt mycket i mitt huvud... Just nu är det så och då händer det saker vill jag lova. I vårt kylskåp idag hittade jag en sak som jag inte kan förstå HUR det hamnade där... Ja, ja... det är inte BARA massor av onyttigheter, lite nyttigheter har vi allt och så är det något som INTE hör dit. GISSA VAD!
 
 



Jajamän... ett kylskåp kan var rätt avslöjande och i vårt finns MASSOR att avslöja. Fett är gott och grädde har vi massor. Å vad är det för fel på marmelader, det är också gott, men STRYKJÄRNET behöver mig veterligen INTE förvaras kallt. Kan tillägga att jag hittade osten i verktygslådan. Den var nu i ett tillstånd att den inte borde ätas och kastades direkt.
 




När det gäller tomater, infaller det över nyttigheter och vi har inte köpt några sedan midsommar. Vår odling har givit- och ger fortfarande resultat.
 




Nu är det dags att lätta mig i soffan och ta till zappen och se vad som erbjuds på tv.

Må gott

2 kommentarer:

  1. Antgligen ville du att strykjärnet skulle svalna fort!
    Fin helg på dig!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. *Skrattar* Det är här det blir lite klurigt... Jag hade inte ens använt strykjärnet och jag hade noga fixat plats åt det i kylskåpet och rullat ihop sladden

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...