lördag 17 augusti 2013

Instrumenthuset är parkerat

 
"Allt ska ha en funktion i vårt hus och ska inte bara stå till ingen nytta"... Jorå... så har jag allt sagt MÅNGA gånger. Har vi införlivat detta... nopp... det har vi INTE.
Ibland måste vi få ha saker bara för att de är fina, färgen, formen eller affektionen för föremålet. Detta är ett sådant föremål för T, ett instrumenthus från en Chevrolet 1957. Jag gillar färgen och formen och T, han ÄLSKAR ALLT, även det som tingesten ska sitta i.
Just nu är skönheten parkerad (jaja, inte hela bilen utan själva instrumenthuset) i hyllan i storarummet för beskådning och T är nöjd. MYCKET nöjd! 
 
 


Nu go vänner ska det fixas en lördag.

Må gott


2 kommentarer:

  1. Jag säger alltid att det jag har ska användas och inte bara vara till lyst men nog har jag saker som jag bara tittar på för att de betyder nåt särskilt, så jag förstår att ni har instrumenthuset i vardagsrummet och njuter av det.
    Ha en fin lördag kväll!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rakt över tv;n står det... till beskådan och T är urnöjd.

      Ha en fin fortsatt lördag

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...