tisdag 20 maj 2014

En vanlig tisdag...

 
 
Snart har halva arbetsveckan gått... typ i morgon och jag har inte hunnit det jag ska på den tiden. Dagarna rusar iväg och det gäller att packa in så mycket som möjligt i vakentiden.
 
När jag kommer hem på lunchen måste jag dra Snyggingen och Bönan ur deras bäddar. De är fortfarande supertrötta efter Paradishelgen... misstänker att det kommer sitta i någon dag till. Jobbigt att vara vovve juh.
 
Nu är alla pelargonier omplanterade och utställda... förutom sticklingarna som står på altanen. Tomatplantorna... de fem vi köpt... vårdas ömt och två väntar på större kruka. T är i skrivandets stund iväg och köper jord. Hade inte så det räckte.
 
 
 


Nu... ska jag sätta mig och gosa med vovvarna och spela lite Wordfeud. Det är jag värd.

Må gott


3 kommentarer:

  1. Bonjour,
    Beaucoup de courage pour vos travaux !
    Quelle belle capture photographique ! J'adore ce regard fixé sur la corbeille et son contenu !...
    Bon jeu avec les toutous...

    Gros bisous ♡

    SvaraRadera
  2. certainly like your website but you have to check the spelling on several of your posts.
    Many of them are rife with spelling issues and I find it
    very bothersome to inform the truth nevertheless I will certainly come
    back again.

    Also visit my web blog; attorneys in phoenix arizona

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan och tack för att Du tycker om bloggen.
      Äm... när det gäller det där med stavningen... Den här bloggen är på svenska... jag skriver på svenska utifrån svenska skrivregler och där är inte stavningen fel. Det blir så när Du översätter med google till annat språk. Det är inget jag kan göra något åt utan Ni som översätter bloggen får ha överseende med detta.

      Välkommen tillbaka.

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...