fredag 23 maj 2014

Sko-glad i kroppen

 
 
 
Så var det de där med skor... Enligt mig kan en kvinna äga HUR många par skor som helst utan att någon ska ifrågasätta mängden - sorten - färgen - utrymmet de tar eller kostnaden för inköpen. T är i detta fall... och som alltid en oerhört förstående och lyhörd man, så även igår.
Igår... hittade jag sommarskorna med stort S och var bara "tvungen" att köpa. Jamen... i sådana fall går det INTE att bara gå förbi. Nowäj att det går.
De är chockfärgad och i skinn... mjuka och sköna och idag har jag gått i dem HELA dagen på jobbet utan att det gjort det minsta ont eller klämt. Jag har fått många glada kommentarer och hela jag har varit sko-glad.

 
 
 
 






Nu ska jag fortsätta fredagen med att njuta av mina nya skor...

Må gott




5 kommentarer:

  1. Oh så jätte fina skor!!! Man blir faktiskt glad bara av att se dem på bild...
    Trevlig helg till er alla.
    Med vänlig hälsning, Johanna & Valentino

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man blir lika glad av att ha dem på sig :-)

      Ha även Ni en fin och trevlig helg.

      *KRAMAR om*

      Radera
  2. Alla måste le då de ser dig i dessa skapelser oooooooooo vilka färger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det härligt vad lite färg kan göra. :-)

      Radera
  3. Jag lovar. De är absolut minst lika snygga i verkligheten på damens fötter som på bild! Skorna sitter som en smäck! Synd bara att fikabordet var lite i vägen för ögats njutning ;). / C

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...