lördag 10 maj 2014

Satans-tango-i-huvudet

 
 
 
 
Misstänker att denna lördag kommer bli en migrändag... Åska är på väg in och det smakar järn i munnen. Har klarat mig jättebra från satans-tangon-i-huvudet sedan jag fick akupunktur i november och tillskott av vitamin B2 och folsyra. Endast EN tango i huvudet sedan november... men nu kan jag känna att det är på väg. Klart obra.
Försöker hålla mig stilla, dricka mycket vatten och be till högre makter att det snart är över. Det finns liksom gränser för vad jag klarar av när migränen sätter in och gränsen är snabba rörelser... jisses... hela havet stormar och Gustavsbergsturen är ett faktum. Jorå... det blir nog en stilla dag med massor av vatten och lite tycka-synd-om.
 
 
 
 



Nu vänner tar vi lördag, med allt vad det innebär.

Må gott


7 kommentarer:

  1. Usch och fy!! Håller tummarna på att det försvinner fort! Krya!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack.

      Det blev en heldag i ryggläge... bultande huvud och hela havet stormar. Jorå... men... nu är det bättre och det är bara den där äckliga smaken kvar i munnen.

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. I am sure this article has touched all the internet users, its really
    really good post on building up new weblog.
    \

    Here is my page ... christian louboutin paris

    SvaraRadera
  3. Plocka inte in liljekonvaljer! Migrängaranti! Hoppas du klarat dagen utan eländet!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vännen...

      Har inte plockat liljekonvaljer. Det är dock inte de som är det stora problemet för mig... Det värsta är när det växlar mellan hög- och lågtryck samt när jag haft stressigt omkring mig och lugnet infinner sig. Då kommer det som ett brev på posten.
      Igår låg jag och tryckte i mig ömsom choklad och ömsom oliver. Åt det kroppen skrek efter och det var socker och salt.
      Nu är jag på benen igen och ska ta tag i söndagen.

      Må gott och innerligt tack för vänligheten.

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  4. Greate pieces. Keep writing such kind of information on your page.
    Im really impressed by your site.
    Hi there, You have done an incredible job. I'll definitely digg it and
    for my part suggest to my friends. I'm sure they will be
    benefited from this web site.

    Here is my website - gry

    SvaraRadera
  5. I for all time emailed this website post page to all my friends, since if like to read it then my contacts will too.

    \

    Here is my weblog ... red bottom shoes

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...