måndag 23 juni 2014

Första semesterdagen

 
 
Första semesterdagen och jag gick ut hårt. T, jobbar ett par veckor till och jag valde att gå upp 05.30 när han åkte till jobbet. Jojo... varför ligga kvar när man kan gå upp... Skitkorkat!
 
Tog femkilometersrundan med Bönan... Kändes konstigt att gå där utan Snyggingen... vår vackraste Snygging... Stolt, svart, blank, vänlig och så innerligt vacker.
Har tvättat några maskiner och nu klurar jag på om jag ska baka. Kanske stannar vid att bara "klura" och läser en bok istället. Det där med att ha gått ut hårt håller på att lugna ner sig.
 
 
 
 


 
 
TantKarin har intagit fönstret i gästrummet. Där ligger hon intryckt mellan fönster och lampa och orkar inte ens jaga proteinerna som flyger runt.
 
 

 
 
 
Nu fortsätter vi måndagen...
 
Må gott


4 kommentarer:

  1. Förtjusande bilder!
    Ta det nu lite lugnt när du har semester, du ska väl ha några dagar till ......
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-)
      Jorå... jag ska nog ta det lugnt... Har endel att fixa först.

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. Åh jag är tokig i den där ulliga trumpna kissen :)
    Jag förstår verkligen att du saknar din vovve, kram!
    /Bodil

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nog är hon ullig allt :-) och det är hon som bestämmer. Att mota två dobermann gör man inte hur som helst, men hon gör det... Nu har hon bara en liten Böna att mota med och Bönan lägger sig platt.

      Å han är saknad... så jättesaknad av oss alla.

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...