lördag 7 juni 2014

Vi trodde fel

 
 
Idag trodde vi att vi var smarta... Vi hade lite att införskaffa och tänkte att vi skulle åka till ett köpcenter inte långt från oss... Vi trodde... jorå... så är det allt... vi TRODDE det inte skulle var så mycket shoppingsugna människor ute en pingstafton och allt... Joorå... det var vad vi trodde. VI TRODDE FEL!
Vi var inte ensamma kan jag med säkerhet upplysa Er om. Det var T, jag och minst halva Mellansverige och jag lovar... många av dem är med i VM-truppen i vassast armbågar.

 
 
 
 
 
 
Efter totalmissen om ensamhet i ett köpcenter en pingstafton när skatteåterbäringen landat, kom vi hem och tog tag i beväxtlighet mellan plattor, flytta blommor, äta, rasta Böna, måla hus och tvätta. Pingstafton utan kvällsfestligheter kan man lugnt säga... Fast jag är rätt duktig på att fuldansa för mig själv och vem vet... 
 
 
 


Nu go´vänner ska Bönan och jag sätta oss på framsidan och beundra T när han målar. Han är bra den där T.

Må gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...