fredag 27 juni 2014

Produktfotografering åt Kafé till Salu

 
 
 
Igår var jag och produktfotograferade åt Mia och Annie på Kafé till Salu i Kumla. Nu ska deras Rakel Rask lanseras i grannlandet Danmark... Själv har jag lyckan att äga ett av originalen "Kallt kaffe och heta män spar tid". Min...min...min...
Texten på de tryckta Rakel-Rask-bilderna som åker till andra länder... (för det är fler hon ska till) är översatta till landets språk.
 
 
 
 


 
 
 
 
Självklart kunde jag inte låta bli att fotografera fler av deras produkter... Jeanskuddarna som höll på att få åka med hem, är sydda av Annie. Stod och fingrade länge på dessa jeanspraliner. Jisses vad snygga.
 

 








Däremot fick fyra äggkoppar åka med hem... Äntligen kan T och jag äta ägg samtidigt utan att någon måste sitta och hålla i sitt ägg. Har inte haft mer än en kopp tidigare. "Det var väl på tiden", sa T när jag visade upp härligheterna.








Sedan fick en telefonlåda bli med hem också. Den ska till Paradiset. I Paradiset lägger vi telefonerna lite varstans och solcellsladdaren är aldrig där den ska... Nu ska det bli ordning även där ute, bara vi kommer ut... väderleken är ju rätt ostadig.






 
 
Nu... ska jag bränna ner lite bilder till Kafé till Salu... efter det är det dags för lunch.
 
Må gott
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Åååh vilka fantastiska bilder du tar!! Tack snälla för att du kom och hjälpte oss med fotograferingen och tack söta för detta underbara blogginlägg. Bamsekramen!!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder på Rakel Rask, ska kontakta dem, hoppas jag kan få köpa trots att jag inte bor i närheten!
    Ha en riktigt härlig helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rakel är helt fantastisk... lagom mjuk... lagom...lagom... med massor av livsglädje och bra förklaringar på hur det hela är.

      Ha även Du en riktigt fin helg.

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...