måndag 11 juli 2011

Golvet i Paradiset är klart



När det är som bäst, typ som NU, då orkar jag inte tänka längre än just den sekunden jag är i. Orkar inte bryta förtrollningen och ta in alla måsten. Vill stanna tiden och "skrota" runt i mitt Paradis och bara njuta...


T och SnyggÅke promenerade ner i vattnet när jag målade reglar. De hittade MÅNGA fina stenar att renovera kajen med.


Alla stenar T kastade mot land, skulle Snyggingen kolla efter. Detta kan han hålla på med i TIMMAR och han är envis den lille svarta fyrbentingen.







Idag har vi slipad golvet med sandpapper 500. Det är lika raspigt som oblekt hårt toapapper, något som förövrigt INTE kommer in på vår toalett.
Efter slipningen strök vi sista vändan med hårdvax och ÄNTLIGEN är golvet klart.





Nu är det dags för lite kvällsmat... Grillad kyckling och sallad.

Må gott

5 kommentarer:

  1. Tittar in i all hast och säger "hej", "vilket otroligt mysigt paradis ni har", "golvet blev toppen" och att "jag håller med dig i din kommentar inne hos mig"!

    Hoppas att vi får tillfälle för en fika framåt höstkanten, det vore superkul!!!
    Ha det gott där ute på ön!!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Vad fiiiiint golvet bidde!!! *klappar händerna av förtjusning*

    Åhh Fina Åke, han har det gott i vattnet han *ler*

    Bamsekramen <3

    SvaraRadera
  3. Hejsan i stugorna...

    Maria; Tack och TACK och vi får försöka få till en fika framåt höstkanten... Börjar genast kolla kakrecept.

    Carina; Tack och himla TACK. Vi är jättenöjda.

    *BAMSEKRAMAR tillbaka till dem båda*

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder!!! Golvet ser super fint ut. Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Hejsan Johanna och tack för de vänliga orden.

    Vi är supernöjda med golvet, utifrån de förutsättningar som var.

    Må gott

    *KRAM*

    Britt

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...