fredag 1 juli 2011

Spår och Bad

När klockan är 15.00 går T på semester och vi har fyra lediga, men inte lata veckor framför oss. Så himla härligt.


Härommorgonen stack jag tidigt som attan ut och spårade med Snyggingen och även om det var tidigt var det liiiiiiiiiiiiite för hett.
Jag trodde inte SnyggÅke vuxit något den senaste tiden, men det har han. Spårselen var aningen trång över bröskorgen och Chrissan (som förövrigt syr alla våra koppel utifrån hur vi vill ha det) skulle fixa en förlängning i remmen under bringan. Det är en stor pojk vi har...även om vi tycker han är liten. *LER*
Snyggingen fick två himla fina spår. Båda långa och med några 90 gradiga vinklar. Han tog dem båda galant. fastän det var HETT som i Sahara när vi gick över fältet och när han var klar, låg han och drack vatten.



Senar på eftermiddagen åkte vi och hämtade T på jobbet och for vidare till Paradiset för att bada och njuta av sommaren. Hade lite svårt att sitta mitt i Paradiset (under renovering) och inte göra något. Därför passade jag på att måla underredet till bordet vi har på uteplatsen. Det har lyst vitt och fint över sjön i många år, NU blev det svart och jag är TOKNÖJD.




Nu go´vänner är det dags för mig att äta lite frukost och möta dagens dag... Solen lyser och det tänker jag ta tillvara på och hänga ut lite tvätt så den hinner torka innan det utlovade regnet kommer.

Må gott... DET gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...