onsdag 19 december 2012

Lätt ilsken

 
Min telefon är inte ny... men den är toppenbra, den är MIN och den fungerar. Äm... dock var den DÖD i ett dygn och jag var inte nöjd.
T... hade fixat en ny telefon till sig, då hans gamla inte riktigt hängde med efter fyra år i tjänst och sprucket glas... Å vad händer när T börjar "meckla" med att få igång sin nya mobil... JORÅ... han lyckas med konststycket att DÖDA både SIN OCH MIN mobil.
Inget fungerade, SIM-kortet visade inga tendenser till liv och jag var TVÄRILSKEN. Den natten var det stor risk för att han, den där T, skulle få sova i garaget.
Efter två resor till telefonbutiken och två nya SIM-kort var telefonerna levande igen... jag fortfarande aningen sur.
Nu är T förlåten och ikväll ska jag "wordfeuda".

 
 
 
 





Må gott... här ska ringas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...