lördag 22 december 2012

Mat och kärlek

 

Idag har det varit en BRA DAG... Först kom liten J... hon var hungrig på både mat och Snyggingkärlek och straxt därefter kom sonen som var lika hungrig han.
 
Snyggingen är så himla nöjd när hela flocken är samlad och han går bara runt och njuter. Det gör jag med... njuter.
 

 





T fick en himla god julklapp från ett företag... en stor färgburk fylld med GODIS... Sådant gillar jag...julklappar OCH godis. Det är tur att J och sonen kom och hjälpte oss lite att äta... jag ska juh liksom hålla mig från sådant om jag ska vässa till mina mjuka kanter... Det är inte lätt... det är det INTE. Men gott.
 
 





Nu go´vänner är det dags för mig att fixa lite mer inför självaste dopparedan. Den är snart.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...