söndag 23 december 2012

Med fuldans till Ronettes

 
 
Nu är julskinkan i ugnen, sillen avsmakad till belåtenhet och SnyggÅke full av lycka. Han har fått rusa av sig med ungflickan DobermannHedvig, ätit och ligger nu på puten och drar långa stockar, fiser och småspringer lite i sömnen. Det är grejor det för en liten Dobermannkille i sina bästa dagar.
 
 
 



Här stökas det inför den stora dopparedagen... Julmusiken är på för fullt och Ronettes är årets julfavorit. Jamen kan man bli annat än glad. Har fuldansat i min muninoutfit på högsta volym. TantKarin kikade länge på mig och T skrattade högt. Jag är verkligen i min bästa form... mjuk...med en aning gung och det blir riktigt bra fart på fuldansen när jag kommer igång.
 
 












Igår kom grannbarnen in och önskade GOD JUL... och med sig hade de choklad... Jisses, de vet verkligen hur det gör en granne lycklig.




Nu... fortsätter fuldansen och julandet.

Må gott... Det gör jag.

4 kommentarer:

  1. ˛˚˛*˛°★ GOD JUL ˛˚˛*˛°★

    SvaraRadera
  2. Så fina grannar ska självklart ha choklad!
    God jul :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. *LER*

      Hoppas Ni har det bra i snöyran... Här skottas det både hos oss och hos grannarna.

      *KRAMAR om*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...