fredag 22 augusti 2014

Detta kan jag absolut leva med

 
 
 
Idag fick jag ett sms straxt innan jag slutade för dagen. Det stod följande... "Jag har handlat och fixar maten, står och väntar på baksidan med bilen". Uppenbarligen hade jag inte handlat allt som behövdes och nu var det fixat.
 
Igår när jag var och veckohandlade och kom hem, hade han dammsugit och plockat undan sådant där som låg och drällde... Jag ska från och med nu veckohandla oftare och låta honom komma hem före mig på fredagarna... Detta kan jag absolut leva med.
 
Hörde dock följande kommentar nära han stod där i köket ... "JÄVLAR vad starkt"!... Där blev jag lite orolig för T brukar gilla när det hettar till i nacken...men... det blev jättegott och inte alls för starkt.
Receptet finns i senaste tidningen Buffé. 
 
Inte nog med detta... han dukade och diskade. Han är bra, den där T.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Nu är jag mätt... snäll och trött.

Må gott

2 kommentarer:

  1. T är bra och du uppskattar honom! Och du, med den spisen skulle jag gärna stå i köket!
    Ha en riktigt fin helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har i många år sagt att jag vill ha "ett svar stort monster i köket" och när vi renoverade... då blev det så. Fast då hade vi två "stora svart monster i köket"... Spisen och Snyggingen.

      Ha även Du en riktigt fin helg.

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...