tisdag 26 mars 2013

Fyller på rikedomen

 
 
Är det fler än jag som behöver en vitaminkick... JISSTANESsssssszzzzz... vad trött jag äääär. Nu när det är vår ska man visst vara piggelin, det är inte jag. Trött på kvällen trött på morgonen och därimellan gäspar jag. Japp... så är det.
 
 
 



När sonen var liten och då menar jag blöjbarnsliten, räknade jag min rikedom i hur mycket blöjor som fanns hemma. Ju mer blöjor desto rikare var jag. Idag, när sonen för länge sedan passerat blöjstadiet räknar jag min rikedom i hur mycket hundmat vi har hemma. Full tunna, rik. Tom tunna, eller lite- på- botten- kvar-tunna, fattig. Idag är det bara lite på botten kvar och jag ska åka och fylla på rikedomen. De där två fyrbenta, äter banne mig lika mycket som två 23-åringar. Jag menar... 2 kilo kycklinfilé förslår inte något alls. Det är bara en lite aptitretare.
 





Nähä go´vänner... Dags för mig att ta tag i morgonens latte och läsa tidningen. Vi är så där konservativa att vi fortfarande har "papperstidning".
 



Må gott

2 kommentarer:

  1. God morgon vännen.

    Jag håller med dig, man går runt och är konstant trött för tillfället. Hoppas på att det kommer bli mycket sol i påskhelgen så boosten fylls på :)

    Dom äter mycket dom små liven *skratt*

    Ha en underbar påsk ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja himlars vad de äter...

      Ha en underbar påsk Ni också

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...