lördag 2 mars 2013

Skavsår av skaren

 
 
Vi trotsade väderleken och det snöblandade regn som utlovats och styrde mot Paradiset som låg i STRÅLANDE solsken. Jag fegade dock ur ur och vågade inte gå över isen till ön FASTÄN jag kunde se pimplare långt där ute.
 

 
 



Snyggingen och Bönan fick rusa av sig i den tunga snön och nu är deras skavsår färska igen. Det ska bli skönt när snön är borta och de kan springa utan att få skav av den hårda skaren.
 


























ÄNTLIGEN har jag lyckats med det jag trodde var OMÖJLIGT. Jag har sprängt 200 poängsvallen i wordfeud. Tryckte till med 228 poäng. Matchen är inte klar än så jag vet inte hur det går. Hon är inte lätt att spela mot... den där Cajsa. Misstänker att hon tar in på mig... och fixar detta med de sista inläggen. Det brukar hon göra.
 
 



Nu... dags för middag... Vovvarna ligger nyduschade och snusar i sina bäddar, T skalar potatis och jag ska gå in på de tyngre grejorna - KYCKLINGEN.

Må gott


2 kommentarer:

  1. Une publication pleine de vie... Votre première photo est très belle. On pourrait l'assimiler à une oeuvre d'art abstrait.
    Je suis contente de voir courir vos chiens. Ils semblent si heureux... Je crois revoir les miens, lorsqu'ils jouaient dans ma propriété.
    Gros bisous à vous et bon weekend.

    Ps : l'odeur du poulet arrive jusque là !... Hum!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sincère Merci pour les paroles aimables. La première photo est sur notre coin de paradis. Une petite île, vous êtes tout à fait raison en ce qui concerne les chiens heureux. Ils sont heureux et plein de vie. Le poulet a été fantastique. Pané avec cumin moulu, poivre noir et le piment. Un gros câlin retour et aussi avoir un bon week-end.

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...