lördag 23 mars 2013

Tar tag i Påsken

 
Jag har glömt PÅSKEN... på sant... jag glömde att jag *pekar på hela mig* ska påskpynta och fixa sådant där gottigt att äta... JAG GLÖMDE. Detta ska under dagen rättas till, för nästa vecka ska jag ägna mig åt att trimma kvast och packa katt.
 
Sonens årliga ägg är inköpt och fyllt. När han var liten kille, köpte jag GIGANTISKA ägg och fyllde dem med kaviartuber, för sonen VÄGRADE äta godis men älskade och älskar fortfarande KAVIAR på tub. Ni anar inte vad jag försökte lära honom det där med godis. Jag anser att godis tillhör livets njutning och det vore väl synd om han inte skulle få ta del av detta. Kan tillägga att han lärt sig och idag behövar inte äggen vara så stora.

 
 





Så där ja... Nu tar jag tag i påsken

Må som GODIS - JÄTTEGOTT

2 kommentarer:

  1. A l'aube de Pâques, il est temps de préparer nos oeufs... Vos toutous vont pouvoir partir à la chasse !

    Gros bisous et bonne fin de semaine.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Droit maintenant, je me prépare Pâques avec tout ce que cela implique. Considérer dans björkris et pyntar avec des oeufs et de plumes. Nos chiens sont plus et dorment dans leur lit, et je pense qu'ils sont rêvé d'une jolie torride. Espérons que vous avez un grand week-end. * HUGS *

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...