onsdag 30 juli 2014

Att försöka hitta det vackra



Jag brukar försöka hitta det vackra i allt... ÄVEN om jag inte gillar det jag ser, försöker jag finna något som är vackert...
Flugans vingar och ögon är fantastiska... MEN FLUGOR är inte roligt att ha i sin närhet... 




I fästingens uppenbarelse kan jag INTE hitta något fint eller vackert alls... jag har verkligen försökt, men det går inte.



Så var det de där med ormar... blanka och ser nästan ut som metall, men FY KATTEN FÖR ORMAR... fast jag måste ändå säga med en rysning från ryggraden att de är rätt vackra, i alla fall kopparormen.




Spindlar... är INTE fina och vi har massor med kärrspindlar vid bryggan på fastland. Stora som elefanter och beredda att anfalla... Fina... njä... coola...Jorå....






Så... nu fortsätter vi onsdagen med att hitta det vackra...


Må gott



8 kommentarer:

  1. Hmm it seems like your site ate my first remark (it was super long)
    so I guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm carefully enjoying
    your blog. I too am an aspiring blog writer but I'm still new to everything.
    Do you have any recommendations for beginner blog
    writers? I'd certainly value it.

    my blog post; blackberry 9530

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan och kul att Du hittade hit.

      Ett tips är att skriva det som faller Dig in... Det som berör Dig... Strunta i vad andra tycker.

      Må gott och välkommen tillbaka.

      Radera
  2. Det var en rejäl spindel! Spindlar är jag inte rädd för men däremot har jag ormfobi.
    Njut av andra vackra djur istället!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du ser ögon och käkar på spindeln och det här var en av de mindre... Isch.

      Må gott

      *KRAMAR om`na'

      Radera
  3. It's a pity you don't have a donate button! I'd certainly donate to this excellent blog!
    I guess for now i'll settle for book-marking and adding your site posts
    to my Google account. I look forward to fresh updates and will share this
    site with my Facebook group. Chat soon!

    Also visit my web-site - cover smartphone

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för de vänliga orden och välkommen tillbaka

      Radera
  4. Hi! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
    If you know of any please share. Appreciate it!

    Also visit my weblog harga handphone

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...