måndag 28 juli 2014

Gör mig bäst live

 
 
Fick en förfrågan för inte så länge sedan varför inte jag är med på några bilder på bloggen... Lätt svar där... Jag gör mig bäst live. Så är det... Det finns människor som blir oerhört vackra på bild och jag är INTE en av dem. Jag är INTE fotogenisk... inte det minsta. Jag blir sned, får MASSOR med hakor och lägger på mig minst 10 kilo på bilderna. Jag har insett att jag är inte perfekt men delar av mig är HELT fantastiska och då får Ni se delarna, om Ni inte väljer att se mig live.

 
 
 
 
 
Igår fick ett köpcenter nära oss se mig live. Där gick jag runt och fyllde påsar med REA-grejor. Jisses vad jag tjänade pengar igår... "Kvinnlig matematik" säger T. Jag var lycklig över mina fynd och gick runt i behagliga 21 grader, medan det var 29 varma regniga och åskiga grader där utanför. Att sedan T hade missat skruva på korken på oljedunken som stod i bagaget i ena hundburen, brydde jag mig inte om... just då... DET fick T ta hand om när jag kom hem... Det var motorolja i HELA hundburen och skulle Bönan hoppat in i buren... skulle hon glidit igenom gallret som en hal säl och tryckt nosen i vindrutan... Himlars vad förvånade vi skulle bli.
Det tog T över 1 timme att fixa den väl inoljade hundburen. Nu är den ren... OCH blank.
 
 





Nu go´vänner ska jag ta tag i en måndag.

Må gott


1 kommentar:

  1. I just could not depart your web site before suggesting that I really enjoyed the standard information a person provide in your guests?
    Is gonna be back ceaselessly to investigate cross-check new
    posts

    My web site dlaczego nie spróbować tego

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...