torsdag 17 juli 2014

Beredd vid leverans

 
 
Nacken... jorå... den gör fortfarande ont och det går ner i höger arm, så det blir att måla panelen med vänster hand. Tur att jag har två händer. Fast nacken ÄR mycket bättre idag än den var i förrgår och jag dör inte av det OCH det går att äta popcorn med vänster hand också.
 
 
 



Nu har vi fått upp dörrarna till skåpet över vår lilla röda pärla. Vi har beställt hyllor från ett stort möbelvaruhus som börjar på I och slutar på A och det skulle sändas från Tyskland för fjorton dagar sedan. Det har ännu inte kommit så jag misstänker att det får åka tur och retur månen innan det landar hos oss... MEN jag står beredd... vill de leverera med helikopter, ritar jag ett H på bryggan för Helikopterplatta... eller vill de landa med flygplan på vattnet... har jag förankringskrokar i bryggan. Kom inte och säg att jag inte är beredd vid leverans.
Lite konstigt är det allt... Vårt lilla röda kylskåp skulle även det åka långt och var hemma på fyra dagar... undrar var våra hyllor är?
 





Nu go´vänner är det på tiden att jag gör lite nytta.

Må gott


2 kommentarer:

  1. Slit inte ut vänstern också!
    Märkligt att det ska ta sån tid med leveranser men det är ju semestertider, det har vi verkligen märkt på jobbet, svårt att få grejer och kunderna klagar.
    Ha det gott!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...