torsdag 24 juli 2014

Besök i Paradiset

 
 
 
I dagarna två har det varit tre olika besök i Paradiset och det har varit jättekul. Ibland sitter vi ensamma på vår lilla ö och andra gånger avlöser gästerna varandra...
 
 



Vi startar med M & M som kom på en snabbfika och som denna sommar provat husvagnsliv. Jorå... dock inte i Paradiset då vi inte har någon bra förbindelse med fastlandet som kan ta husvagn.





Vi fortsatte med våra grannar... Vi bor i ett litet parhus och med dem vi delar själva huset,, ja... jag menar de har halva huset och vi den andra halvan... tog oss på orden och kom till Paradiset...
De var inga badkrukor vill jag lova.
 
 
 


 
 
Bönan som INTE vill bada stod på kanten och voffade när hon ville bli nerstänkt... och det ville hon ofta.
 
 






Panelen är snart bytt och på kvällen var det över 40 grader mot väggen.






Nästa besök kom i förmiddags och även de spenderade mesta tiden i vattnet plockade sten och simmade på grund... lätt hänt.
 







Nu sitter jag väldigt nöjd över dygnet i Paradiset med 32 härliga varma grader i luften och 27 grader i vattnet... Jag kan leva med det... det kan jag.
Sonen har just varit här och ätit och kramat på sin väna moder... Det uppskattar jag innerligt mycket och har stora behov av... son-kramar.

Nu är det dags att ta kväller...

Må gott





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...