onsdag 6 juli 2016

IDOL-status




Nu har jag haft date med naprapaten Pierre och han hamnade i kategorin "IDOL-status" (undrar om han kan sjunga också?).
Lugnt och metodiskt gick han igenom mitt onda... Det var hela mig det... och nu kan jag gå utan att skrika.
Det var "lite mycket" sa han, så jag ska tillbaka på tisdag nästa vecka och då ska han kolla nacken. Kan ju inte gå och ha ont i nacken i sommar sa Pierre och jag håller med.






Pierre sa också att "det är bra med promenader"... och jag håller med. MEN det är så attans svårt att bara gå ut och gå. Jag har ju glömt hur man gör det utan vovve.
Saknar Snyggingen och Bönan så himla mycket... Våra långa promenader som alltid slutade i en hög på gräsmattan eller på mattan i köket.







Utanför Pierres mottagning stod en bil parkerad... Jag lovar... jag ska ALDRIG mer sucka över hur svårt det är att hitta p-platser för stor bil.




Nu dags för något att äta... Har min 2-dag idag (får besök i morgon) och det är inte bra att gå hungrig.

Må gott





1 kommentar:

  1. Gott att du känner förtroende för naprapaten! Det kände jag för min också efter andra gången då jag kunde gå därifrån ganska rak i ryggen.
    Jösses, att det kan vara så lätt att gå ner i vikt, jag får nog bestämma mig för dieten.
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...