onsdag 20 juli 2016

Vi som inte kan loda... kör långsamt.





Jag lever... jag får sol och värme... jag blir glad i kroppen.
Det gäller att ta tillvara på alla soltimmar vi kan få... Så... är jag inte i Paradiset och lallar runt i muninoutfiten, så sitter jag på balkongen och lapar sol.


 



Nu åker vi långsamt med motorn i högsta läget och oroar oss för att göra propellern till volangkjol. Det är inte så många båtar på sjön och de som vågar sig ut och inte kan loda... de kör himla långsamt.

Bill har ännu inte lärt sig använda täcke och/eller flytväst. När han får något på kroppen stelnar han och kan INTE gå...Jobbar på det.





Nu fortsätter vi sommaren.

Må gott



1 kommentar:

  1. Jag säger bara ... ni har ett fantastiskt paradis på ön!
    Kramar Eva

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...