fredag 1 juli 2016

När det skär som knivar





När man är ledig ska man vara glad... 

Det är inte jag.


Jag går med sorg i mitt hjärta och med JÄVLIGT ont i ryggen. Tårarna bränner bakom ögonlocken och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera situationen.
Jag vet inte längre hur jag ska vara ledig utan en dobermann vid min sida.
Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till det ryggonda.
Jag har försökt att fylla glädje i påse med hjälp av REA;n som pågår. Det gick så där kan jag säga. 
Just nu har jag svårt att ta mig för något vettigt...ovettigt också för den delen. Kan tillägga att det inte är så himla lätt att baka, laga mat, fixa med grejor som behövs fixas med, när det skär som knivar i ryggen och benen domnar.

Så... sammanfattningsvis... är det skit... och jag är inte så vidare glad. Att vara ledig är just nu en plåga. På jobbet hinner jag inte tänka på annat än jobb... allt går i 120 och jag kommer hem helt slut på kvällen och stupar i säng. Nu går allt långsamt... jag tänker för mycket på det som tynger mitt hjärta. 




 
 


Nu dags för en värktablett och ryggläge på golvet med fötterna i luften.

Må gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...