söndag 25 mars 2012

Färdigspacklad



Ännu en dag vid Paradisets kant... Nu är båten färdigspacklad och förhoppningsvis kan vi åka och måla den på fredag. Allt hänger på väder och influensan som satt sig som berget i bröstet.

 


 
Snyggingen körde en favorit i repris... Han badade och har uppenbarligen missat att han är Dobemann, då jag har hört att de INTE gillar att den aktiviteten. Misstänker att han inte hört det.












Har just lagt ner uppsatsskrivandet för idag... MJ kom över och vi pillade lite med hennes uppsats, då hon "kört fast"... Det hade hon visst inte gjort, hon behövde bara någon som puttade lite och som sågade något och som flyttade endel. Men fast... SATT DET INTE. *Skrattar*

I morgon ska jag ta itu med min egen uppsats och försöka få iväg lite till handledaren.

Må fantastiskt... det gör jag så fort influensan släpper sitt grepp.


2 kommentarer:

  1. snyggingen har så himla snällt ansikte, man vill bara krama honom!
    vi får peppa varandra med uppsatsskrivandet. jag tycker det är ganska tråkigt. att inte ha fasta tider, att liksom prioritera uppsatsskrivande kan jag dra ut på hur länge som helst. suck!

    Godnattkram!

    SvaraRadera
  2. SnyggÅke har inte bara ett snällt ansikte... Han är skitsnygg hela han och fantastiskt snäll. Å jag är självklart HELT opartisk.

    När det gäller uppsatsskrivandet har jag försökt att ha fasta tiden. Efter jobbet, efter Snyggingpromenad och middagen... då är det uppsatsskrivande. Å jag måste bli klar... ska gå upp med den i juni den 12. Vill inte ha något eftersläp.

    *KRAMAR om*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...