söndag 18 mars 2012

Bättringsväg


Livet leker och jag är feberfri... Hostan får jag i värsta fall dras med i flera veckor och det KAN jag stå ut med, bara jag slipper febern, värken i kroppen och huvudvärken, så är väl "lite" hosta "ö pis åff käjk".
Upps... fick just ett sms, där en arbetskamrat berättar att han ligger i feber och kommer INTE till jobbet i morgon. Jag tycker uppriktigt och ärligt jättesynd om honom... han är där jag var i fredags för en vecka sedan och han har en SKITRESA framför sig med feberfrossa och ont i HELA kroppen. Hoppas han får lightvarianten.

 


 






Å ute... SKINER SOLEN och jag ska vira in mig i en filt och sätta mig ett tag mot garageporten och värma näsan... Det behöver jag... frisk luft och lite sol...




 

Må gott... jag är på bättringsväg...

10 kommentarer:

  1. Vad skönt att höra! :o)

    Passa på och njut lite av det fina vädret, har hört att det skall bli fint hela nästa vecka.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack...

    Satt ett tag i solen och njöt.

    *KRAM*

    SvaraRadera
  3. Vakre bilder av en vakker hvit modell:)

    Ha en fortsatt fin søndag :)

    Klem Linda

    SvaraRadera
  4. härligt att du är bättre! vilka fint litet basilika"träd" :) älskar färska kryddor ståendes i köket. gott och stilmässigt ;)

    SvaraRadera
  5. Linda... Tack *LER*
    Ha även Du en fin söndagkväll.

    Doktorn...
    Japp... nu vänder det, hoppas jag.
    Basilika...går inte att klara sig utan.

    *KRAMAR om dem*

    SvaraRadera
  6. Hoppas du blir kryer snart igen ! Saknar min gosiga katt när jag tittar på dina bilder av dina fantastiskt vackra katter !

    SvaraRadera
  7. Krya på dig och pussa den underbara katten från mig ;-)... många gånger om...

    SvaraRadera
  8. Välkommen tillbaka. Hann ju aldrig växlar några ord ordentligt med dig. Imorgon kanske. :-)

    SvaraRadera
  9. testat och göra egen basilikapesto? såååå gott!

    SvaraRadera
  10. Sanna-Marie... Varför inte en ny liten kisse. Alla borde ha en sådan som ligger och värmer vid fötterna.

    Fru Sederblad...
    Visst är hon grann den lilla hårbollen...

    Marina...
    Du är välkommen in. Min dörr är alltid öppen för Dig.

    Doktorn...
    Hemmagjord pesto är fantastiskt gott.

    *KRAMAR om*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...