onsdag 14 mars 2012

Slutet eller bättring


Status... fortfarande liggande i influensa. Trodde inte att man som frisk *himlar med ögonen* människa kunde bli så här SKITDÅLIG. Ska villigt erkänna att jag även tycker en ANING synd om mig själv också. Äm... en "aning" kanske är en liten underdrift... men... typ... Ni förstår vad jag menar.
Tanterna, och det gäller dem båda, har "lämnat skeppet". De har slutat vårda mig och jag vet inte vad det betyder. Antingen är det på väg utför och det innebär TOTALA SLUTET, eller så är jag på bättringsväg. Jag hoppas på det sista, men hypokondriker som jag är, får jag leva med det förstnämnda till motsatsen är bevisad.
T, är fortfarande på benen, men han är inte bra. Rackiga ben, sa han i morse när han vinglade ut till bilen. Även Snyggingen har "rackiga ben". Dunderförkyld och sover mest.





 När det gäller skrivande av uppsats... HAR INTE GJORT ETT DYFT PÅ EN VECKA och paniken kommer infinna sig när jag orkar göra annat än sova och slötitta på tv. Har denne vecka fått ställa in två intervjuer. Mina "offer" hade dock medlidande och var villiga att boka en ny tid så fort jag var på benen igen. *Sänder en tacksam tanke*

T, upptäcket i måndags kväll att modemet till den stationära datorn hade SLUTAT FUNGERA... DET är inte bra och innan torsdag, som är imorgon, ska det komma en reparatör. Så, under den tiden får jag köra på det låååååååångsamma och sega USB-modemet, så jag kanske inte ska klaga... Hoppas det hinner fixas innan jag är igång med uppsatsen igen. Det går lite fortare när jag gör mina sökningar med "snabbmodemet" och jag har blivit lite bortskämd med det.




Nu, ska jag ta och försöka fixa lite att äta och sedan ska jag lägga mig i soffan och slötitta på något vänligt program.

Må gott... DET gör inte jag.

2 kommentarer:

Kul att Du har lust att skriva några ord...