måndag 26 mars 2012

Falurödfärgs nyanskarta


Det är nu man ska vara så där VÅRNIPPRIG och njuta av varje sekund i solen... DET gör INTE jag. I alla fall inte just nu... för just nu går jag och grämer mig över att det är så abbans skitigt hemma och att det syns när solens obarmhärtiga strålar skiner in... långt in på kvällskvisten. DET retar mig. Så retar jag mig på att VARFÖR jag inte smörjer in mig med solskyddsfaktor 60 i ansiktet, när jag i helgen satt med näsan i vädret och lapade sol... DET är väl korkat, för nu ser det ut som om jag ingår i falurödfärgs nyanskarta. 







Efter jobbat, tog jag Snyggingen på den dagliga fem km rundan... Jag är fortfarande trött efter influensan, så det gick långsamt runt, men idag orkade jag hela varvet. Bara det är en bedrift.







Nu ligger han i sin bädd och snusar... äm snarkar är nog rätta ordet och jag ska sätta mig med uppsatseriet.

Må gott.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...