söndag 19 augusti 2012

En ny säng till Paradiset



Idag... har det blåst 14-16 sekundmeter, då åker vi inte gärna över till Paradiset. Så... idag stannade vi hemma och inhandlade en ny säng som vi ska frakta över till Paradiset så fort vinden lagt sig en aning. Inte idag... men förhoppningsvis någon dag i veckan. Vi tackar pappa innerligt för den fina presenten. Den är så välkommen. Den gamla sängen vi legat i har gjort att jag efter varje helg vi sovit över, gått med en JÖSSES smärta i höger sida av min kropp. DET är inte skönt kan jag säga och nu ska det bli förändring på det.


 





Annars var den en lugn söndag... sonen och J om hit och åt middag med oss. Alltid lika välkomna och alltid lika tomt när de åker.
Just nu har jag en STOR stryktvätt som väntar och den stryker sig inte självt... DET är jag himla säker på. Men jag ställer upp strykbrädan framför tv:n och då går det betydligt lättare att platta till det skrynkliga.








Äsch... lika bra att ta tag i det där strykjärnet och göra lite nytta.

Må gott... DET gör jag

2 kommentarer:

  1. Hej Britt!
    Jag blev så nyfiken så jag tittade in här en liten stund under en paus.... Vilka fina kort! Härlig känsla du har i bloggen också. Ha det gott! Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jenny och innerligt tack.

      Du är välkommen tillbaka på fler raster.

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...