måndag 13 augusti 2012

Ibland blir det lite fel




I morse startade jag förvirrat... När jag skulle åka till jobbet, var jag en liten aning stressad... misstänker jag. Platsade SnyggÅke i hans bädd, satte på mig skor och gick ut till bilen och satte mig... Väntade... inget hände... insåg att jag satt på passagerarsidan och det är lite fel om det är jag som ska köra bilen... vilket det var. Muttrade lite... kikade om någon sett mig... smög över till förarsidan och startade... DET gick betydligt bättre.

Dagen flöt fortsättningsvis himla bra. Träffade mina förra arbetskamrater och det var ett kramkalas värre än en karnelvalsorgie. Himla kul att vara saknad. Mitt nuvarande jobb... så himla roligt och tiden efter lunch tills jag slutade för dagen... FÖRSVANN.
Idag är också en STOR dag... Min pappa FYLLER ÅR *hoppar och jublar och sjunger som attan*

 JÄTTEGRATTIS


Vi kunde inte vara med och kalasa idag... men det tar vi igen med mandelkubb och skönsång.

 

Fotot taget med mobilen


Fotot taget med mobilen

Fotot taget med mobilen

 
Nu... dags för kvällsmat...

Må gott.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...