onsdag 1 augusti 2012

Var ska vi renovera idag


Så var det det där med vad jag ska skriva om här på bloggen. Det känns som om jag skriver samma saker hela tiden. I våras skrev jag om uppsatsen jag brottades med och nu om renoveringar.

Vår sommar har juh mest bestått i att kolla väder för att se VAR vi ska renovera och när det är kollat så har vi RENOVERAT. Vi hade bestämt att denna sommar skulle vi göra så, men ändå njuta av att vi renoverar. För det HAR vi gjort, njutit av att vi presterar något som vi tycker blir fint.
Vi har njutit av alla goda middagar och dem som vi träffat. Jag har tyvärr inte badat ute mer än EN gång, och det lilla "kärringdoppet" kan man inte kalla bada. Det var mest för att blaska av mig slipdamm och skitkallt var det... FÖR VAR HAR SOMMARVÄRMEN VARIT. Inte hos mig i alla fall.









Nu är det dags att kolla vädret och se VAR vi ska renovera idag.

Må gott... jag ska "grotta" i väderleken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...