torsdag 9 augusti 2012

Ny på jobbet och Ankarkrokar


Idag... började jag mitt nya jobb... Kände mig välkommen från första sekund och har gått med en trevlig värme i maggropen. Det är bra. Skrivbordet var förberett och datorn på plats och bara att logga in... Kan det bli bättre.

Efter jobbet åkte jag till Ovolin och införskaffade fem stycken ankarkrokar som vi ska ha till en hylla bakom dörren i Paradiset.
Att kliva in på Ovolin är en fröjd för alla sinnen. Doften av linolja och alla vackra saker gör att jag kan går runt där och bara njuta. Tyvärr hade jag bråttom hem idag och det var fort in och lika fort ut. Men doften... hängde kvar i näsan hela vägen hem.


 










Nu... ska jag lägga mig i soffan och göra INGENTING. Det är något jag måste träna på.

Må gott... DET gör jag.

4 kommentarer:

  1. Gratulerar till ditt nya jobb ;O) Härligt att Du kände Dig Välkommen!!
    Hoppas Ni har det toppen bra!!

    Kramar oss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjoho i Norska landet.

      Vi saknar Er.

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. Hittade hit via Maria (Bagateller och livsnödvändigheter)...vilken fin blogg du har! Här trivdes jag väldigt bra. Hit återvänder jag gärna=)Åke är en riktig snygging och tanterna så goa. Jag älskar katter och har tre stycken. Skulle vilja ha en hund, men det går inte för mitt jobb. Vad roligt att det känns så bra och att du känner dig välkommen på ditt nya jobb.

    Önskar dig en fin dag!
    Kram,
    Regina

    Ön

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Regina och innerligt tack.

      Önskar Dig detsamma, en riktigt fin dag.

      *KRAM*

      Britt

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...