lördag 1 juni 2013

Är den en löptik eller sorg?

 
 
Nu är det sommar... varmt och helt fantastiskt ute. Moder natur visar sig i sin blommigaste och grönaset skrud och jag njuter av varje sekund... äm... om jag borter från alla pollen som far runt och gör mig snorig, nysig och i värsta fall trött och svårt att andas. Men... förutom det NJUTER jag.
 
I torsdags kväll hämtade kom A för att hämta Bönan... De åkte vid 20-tiden och Snyggingen har gråtit sedan dess... Jag lovar, han gråter och har STOR sorg. Vi försökar piffa upp hans tillvaro med roliga saker, men han piper och VÄGRAR äta. Fast... det kanske är så att han känner någon tik som är i höglöp någonstans i vår närhet... ELLER... så gråter han. Det började samtidigt som Bönan åkte och det håller i än.
 
 
 


Tanterna... njuter av att deras tillvaro blivit en altan större... De ligger på solstrimman och rör sig inte många knop.
 
Nu... dags för melodikrysset
 
Må som godis... JÄTTEGOTT
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...