lördag 20 juli 2013

Att ha en urmoder i sitt knä...

 
 
Vi har en FARS-MORS-MOR att fira... Tant Karin har gått och blivit... ja just det... FARMORS MOR. Hon vet inte om det, utan ligger som vanligt i mitt knä och spinner lite tyst när jag sitter vid datorn. Det är Lena som har Ma´Chillas som berättade att F-kullen var född och att det finns en liten pojke kvar som inte är tingad.





 
 
 
Den lilla ljuvligheten heter Felix... och bilden nedan har jag fått tillstånd att låna av Lena - Ma´Chillas. Jamen va... Hur fin är inte den lilla... fast han har att brås på. Det är ingen vanlig Tant som är hans farmors mor. Känner mig lite delaktig här även om jag inte alls är inblandad, men jag har ju urmodern i mitt knä.
 

Foto: Lena Dukell - Ma´Chillas

Grattis Lena till en fin F-kull.

Må som GODIS... JÄTTEGOTT



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...