tisdag 21 februari 2012

Cool och nöjd


Håll i Er... TRE inlägg på en och samma dag. DET kommer INTE hända igen, men detta måste jag bara skriva om... Plötsligt händer det. Sitter här hemma och kom på att det är juh FETTISDAGEN idag och jag har inte införskaffat någon SEMLA till kvällen... Vad händer...
Snyggingen markerar att det är någon utanför... och försiktigt hörs ett knackande... Vi har tagit bort ringklockan då den lät BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLLLLLLLLL och jag vill ha en som mjukt och lite lågt, låter BIIIIIIING - BÅÅÅÅÅÅÅÅNG.
Jag går och öppnar... DÄR UTE STÅR EN FANTASTISK GRANNE... Lars, han har med sig varsin smarrighet till mig och T... Gissa om jag blev glad. Nu står de här och det doftar kardemumma och mandelmassa i hela huset... Tralllllaaaaaaaaaaa... *gör en chickenwalk* Har vi fantastiska grannar eller har vi FANTASTISKA GRANNAR. Å all heder åt Lars, som INTE ens lyfte på ögonbrynen över min muminoutfit för dagen... SVARTA långkallingar, svart tröja och SVARTA raggsockor. Jäsiken... Nu är jag både cool och nöjd.













Må som GODIS... JÄTTEGOTT

2 kommentarer:

  1. Ser M U M M A ut - men vart är bilden på dig i muminautfiten? *fnissar*

    Kramis ღ

    SvaraRadera
  2. *Skrattar* ääämmm... vågade inte lägga ut någon "ego" bild på detta spektakel, vill inte att T ska sänkas helt. Han måste juh kunna komma till jobbet med lite stolthet kvar, efter slipdammsproblematiken i våk-in-klåsseten och en hel helg med tvätt och strykning. Då är det kanske inte läge att lägga ut ALLA muminoutfiter och visa hur illa ställt det är med lilla sambon och hennes klädsel. *ASG*

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...