tisdag 14 februari 2012

Jag har en kakburk


Jag har en kakburk... MED kakor i. Dessa kakor belönar jag mig själv med när det går som tyngst i uppsatsskrivandet... RISKEN med kakburkar är att de snabbt kan bli tomma och jag blir mjukare i kanterna. Har bikini 2012 att tänka på... och just nu är det ingen rolig tanke. Misstänker att jag får bada i vassen i sommar. MEN kakor är gott... och tröstar lite när det är som tyngst i skapandet.

Design - Anita Nylund (Vår lilla stad) JIE Gantofta Helsingborg





Nu go´vänner ska jag skriva klart mitt missivbrev som jag ska visa för studiens respondenter... *Tar en kaka och snurrar ett varv på stolen* Gäller att ligga i så jag blir klar till sommaren.

Piff - Puff - borta


4 kommentarer:

  1. jag hävdar att kakor är för bra för att låta bli. det är fint att vara rund i kanterna. även i bikini, intalar jag mig själv. för så är det ju. eller hur?! hihi

    SvaraRadera
  2. *Skrattar* Kakor är en del av livets njutning... Men när kanterna börjar bli så mjuka att volanger framträder... då är mjukheten kanske aningen lite för mycket...

    Må gott

    *KRAMAR om*

    SvaraRadera
  3. Hejsan stumpegumman ♥

    Men oj vilken fin kakburk - och kakorna som ligger i dom ser hur smarriga ut som helst {♥ LOVE ♥}

    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Hejsan Carina... Kakor ÄR gott och de är ännu godare när jag får moffa riktigt redigt.

    Må gott

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...