torsdag 23 februari 2012


I går eftermiddag åkte jag över till MJ för att plugga. Eller rättare sagt vi styrde upp våra arbeten inför handledarträff i morgon.
Hos MJ; zoo - (större än vårt) finns fyra hästar av olika storlek och färg, Tompa (goldenpojken) ett gäng katter varav drottningen SiaKÄRLEKSMESEN är den med störst stämband... Igår... jag lovar... fanns det ljuvligaste av sötaste där... BOSSE SAX. En mopsvalppojke som inte är många veckor. Fortfarande bäbismage UTAN päls, och grymtande som en liten gris. Han for som ett troll (och hur lätt på en skala, är det att plugga då) över golvet och stutsade över Tompa som låg och vilade... Det gick några gånger, sedan mullllllrrrrrade Tompakillen och Bosse Sax tog därefter en vid cirkel vid trollfarandet på köksgolvet.
Kan man bli annat än kär...


 


 
Som sagt... det var plugga vi skulle göra... Sätter mig vid köksbordet, godaste fikat ställs fram, fäller upp datorn och börjar justera det som justeras ska...DÅ kommer gammelkatten med 18 aktningsvärda födelsedagar bakom sig och glor ÖVER skärmen... Nu kom jag av mig IGEN... *Skrattar*... samtidigt som SiaKÄRLEKSMESEN promenerade över tangentbordet. Så himla mycket kärlek runt mig och så himla roligt det är att plugga med MJ... Har nog aldrig skrattat så mycket när jag pluggat tidigare som jag gör med henne. Tillsammans fick vi till och med statistiken att vara SKITKUL... äm... eller ja... vi skrattade himla mycket i alla fall. Tycker det är synd att vi inte får skriva c-uppsats tillsammans med någon, utan det ska enligt Karlstads universitet (på den instutitionen vi är på) vara ett enmansjobb.

 


Nu go´vänner är det dags att kolla över utseendet... muminoutfiten ska på och likaså ansiktet ska det målas på.

Må gott

2 kommentarer:

  1. HEEREGUD vilken söt liten mops! min favoritras efter frallan :) så gosig!!

    SvaraRadera
  2. Jag lovar... han är helt fantastisk. Orädd och söt...

    *KRAM*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...