tisdag 10 april 2012

Hällregn hela dagen


Vart tog våren vägen... Idag har det HÄLLREGNAT HELA DAGEN och det tycker varken Snyggingen eller jag om. På lunchen gick vi båda under paraplyet och hade jag haft svans, skulle den slokat lika mycket på mig som den gjorde på Snyggingen.

Här kommer jag hem på lunchen och får DRAAAAAAAAAA ut honom för en toalettvända... Tror Ni han gillade det? Det gjorde han inte. Han stack ut "näbben" och kikade ut... vände i dörren och började promenera in i hallen. Jag kunde riktigt höra honom (med samma röst som Lennart Jähkel) hur han muttrade över skitvädret och behöva gå ut när han hade det så himla mysigt i sin bädd. Snyggingen är i detta läget väldigt lik sin matte... *pekar på hela mig* Vill INTE gå ut när det regnar även om det är av olika anledningar. Det sägs ju att vovvarna är lika sina ägare.










Nu... är det dags att gå och göra lite nytta... typ... zappa lite med tv:n fjärrkontroll.

Må gott.

2 kommentarer:

  1. Äsch, lite frisk luft har väl ingen dött av ;-)?

    SvaraRadera
  2. *ASG* Nu handlar det inte om luften utan det som kommer ner och DET är skitträliga saker, blött å så.

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...