måndag 2 april 2012

Rondellhunden Doris är boven...


ÄNLIGEN är mina intervjuer färdigtranskriberade... NU börjar det roliga. Här ska analyseras och skrivas resultat.

Snyggingen har legat som i koma i sin bädd i stort sett HELA dagen, förutom när vi tagit våra två promenader. På lunchen lite lagom loj runt kvarteret och på eftermiddagen på vår fem kilometersvända lunkade han mest bredvid och njöt av att vara ute. Nu vet jag vilken tik det är som varit så attans fin att Snyggingen vägrat äta och bara suttit i hallen och pipit, suckat och trånat... Det är tre hus bort... SKITNÄRA och det är rondellhunden Doris... vackrast av dem alla och Snyggingen faffo i kvarteren. DET VAR HON... så ljuvlig att man kan dö om man inte får göra sitt... och ÄNTLIGEN är det i slutet av löpet och SnyggÅke har resignerat... han vilar från den mentala uppvaktingen. Något höglöpDoris INTE märkt . Trist... för han har verkligen legat i och visat sina testosteronstinda känslor för ALLA i familjen. Det promenerade på mina nerver kan jag lova.

 





Nu go´vänner är det dags för mig att fixa lite mat. T är ute och cyklar och Snyggingen springer bredvid. *hoppar och jublar*

Må gott...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...